هزینه های دوره آموزش لکوموتیورانی

آخ آخ بگم از این قسمت براتون 


برید به ادامه مطلب تا شرح دهم قسمت دردآور این قضیه رو 


  هزینه های آموزش لکوموتیورانی با توجه به این که مدت زمان این دوره حدود شش ماه می باشد کمی بالا هستش. اما اما اما تاکید می کنم قرار نیست شما تاآخر عمرتون این هزینه رو بدید شما برای شش ماه مبلغی رو پرداخت می کنید و بعد از اتمام دوره آموزشی که می رید سر کار در دوماه اول کاری این مبلغ و حتی خیلی بیشتر رو می تونید به دست بیارید پس نبینم کسی نا امید شده و بخاطر هزینه ها انصراف بده:


هزینه دوره برای شش ماه در حوزه های مختلف متفاوت بود: 

هرمزگان که ما حدود 21 نفر بودیم از هر نفر برای شش ماه مبلغ 1میلیون و 930 هزار تومن گرفتن. حالا شما دوستان باید این نکته رو مد نظر قرار بدبد که افرادی که مثل ما غیر بومی بودن مجبور به کرایه کردن خونه بودن و راه آهن هیچ گونه هزینه ای برای خوارک و غذای ما نمی داد. پس برای این دوره هر فرد باید به این مسائل هم فک کنه.

در کرمان از دوستان شندیم که چون تعدادشون کم بوده از هر فرد برای دوره شش ماه آموزش حدود 4 میلیون تومن گرفت.

در تهران هم حدود 3 میلیون تومان گرفتن.

مقدرا هزینه آموزش بستگی به تعداد افراد شرکت کننده در کلاس ها داره هرچه تعداد افراد بیشتر باشه کمتر میشه هزینه ها. هرمزگان کمترین هزینه رو از بچه ها گرفته بود . که البته باید بگم این هزینه کم رو مدیون زحمت مسئول آموزش اداره کل راه آهن هرمزگان یعنی خانم وزیری هستیم. از همینجا ازتون کمال تشکر رو داریم خانم وزیری که مثل مادری دلسوز پیگیر کار ما بودید 


در آخر خواهش می کنم کسانی که قبول میشید به خدا توکل کنید . درست هست مجبورید چندمیلیون خرج کنید اول راه اما به این فکر کنید بعد از آموزش، حقوق دریافتی خوبی رو می تونید کسب کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.