آزمون کتبی

در اینجا به بررسی آمزمون کتبی می پردازم . برای خوندن مطلب به ادامه مطلب رجوع کنید.

 

 

همان گونه که از آگهی ثبت نام مطلع شدید زمان آزمون رو از طریق سایت اعلام کردند. 

زمان برگزاری آزمون در تاریخ جمعه 24 مهر 1394 اعلام شد. 

مفاد آزمون طبق آگهی استخدام بود که سامل دو بخش زیر میشد:

بخش اول (عمومی):

      1- اطلاعات عمومی ( سوالات این قسمت عموما مذهبی بودند و بسیار ساده هستند)

      2- ادبیات فارسی ( سوالات این قسمت بر اساس کتاب های درسی دبیرستان بود)

      3- معارف اسلامی (سوالاتی ساده بودند که کمی دانش دینی داشته باشید می توانید تمام سوالات رو بزنید)

     4- مبانی کامپیوتر ( اگر کسی دوره های ICDL رو گذرونده باشه به تمامی این سوالات می تونه جواب بده)

     5- زبان انگلیسی ( به نظرم این قسمت ساده بود و من چون کلاس زبان رفته بودم برام ساده بود و پیشنهاد می دم که کتاب Top Notch Fundamentals Books  رو  مطالعه کنید همه سوالات رو جواب می دید. این کتاب رو می تونید به راحتی دانلود کنید. اسم کتاب رو در گوگل سرچ کنید لینک دانلودش براتون میاد.)

    6- هوش و استعداد تحصیلی( سوالات هوش هم پیشنهاد می دم یه کتاب آزمون استخدامی بگیرید و سوالاتش رو حل کنید و به راحتی همه رو جواب می دید.)


بخش دوم  (تخصصی):

   1- ریاضی : به گفته یکی از دوستان قبول شده در این آزمون که رشته ریاضی بوده ، برای پاسخ دادن به سوالات ریاضی نیاز هست که کتاب  حساب دیفرانسیل و انتگرال دوره پیش دانشگاهی رشته ریاضی رو بلد باشی .

   2- فیزیک : خود من که رشته تحصیلی فیزیک خوندم سوالات این قسمت واقعا در حد دو فصل اول کتاب فیزیک پیش دانشگاهی رشته ریاضی بود اما اگه می خواهید به همه سوالات این بخش جواب بدید بهتر هست ده فصل اول کتاب مبانی فیزیک نوشته هالیدی رو مطالعه کنید.

   3- مبانی مکانیک: این قسمت برای من کمی سخت بود اما برای بچه های مکانیک ساده بود شما برای جواب دادن به سوالات این قسمت بهتر است کتاب های دینامیک مریام رو مطالعه کنید.

   4- مبانی برق و الکترونیک : برای جواب دادن به این سوالات بهتر هست کتاب مبانی برق هنرستان رو مطالعه نمایید.


نکته مهم :-)   : بخش عمومی هر قسمت 10 سوال داشت و بخش تخصصی هر قسمت 15 تا سوال. نیاز نیست که همه رو جواب بدید اگر واقعا مطالعه نسبی داشته باشید می تونید با تکیه بر همون دانشتون تعدادی سوال رو که مطمئن هستید درست هستند رو بزنید و مطمئن باشید قبول خواهید شد. فقط کمی مطالعه می تونه موفقیت شما رو رقم بزنه. پس با امید تلاش کنید.


وقت آزمون : برای 60 سوال عمومی 50 دقیقه وقت بود و برای 60 سوال تخصصی 90 دقیقه. اینقدر وقت دارید و بدون استرس سوالاتی رو که مطمئن هستید رو به جواب برسونید. مبادا خودتون رو گول بزنید و برید دنبال اینکه به همه سوالات جواب بدهید که کار خیلی اشتباهی هست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.