نحوه برگزاری مصاحبه لکوموتیورانی

با سلام

همون جور که در اعلام نتایج آزمون کتبی دید زمان مصاحبه رو برای تاریخ 1394/08/25  قرار داده بودن . باید این نکته رو هم اضاف کنم که تاریخ مصاحبه ها متفاوت بود و مصاحبه حوزه هرمزگان و حوزه کرمان همگی در کرمان برگزار می شد که گویا چند روز طول کشیده بود. اما روند مصاحبه به فرم زیر انجام شد:


ادامه در ادامه مطلب!!

  

مرحله اول (تشکیل پرونده):

اول کار مدارکی که در برگه اعلام نتایج کتبی  قرار داده بودن رو قرار می دادید در یه پوشه و یه فرم بود پر می کردید و بعد به شخصی که مسئول جمع آوری پرونده ها بود می دادید و اوشون می گذاشت داخل نوبت و می بایست منتظر بمونید تا اسمتون رو بخونن و برید داخل برای مصاحبه.


مرحله دوم (مصاحبه روانشناسی):

بعد از صدا زدن اسمم من وارد سالن مصاحبه شدم دو تا اتاق برای مصاحبه روانشناسی بود و من کمی منتظر موندم تا نفری که داخل بود بیرون بیاد و من وارد اتاق مصاحبه روانشناسی بشم. با وارد شدن به اتاق اول بلند سلام کردم و کاملا سعی کردم اعتماد به نفس داشته باشم . یه میز بود که خانمی پشت میز نشسته بود و روبروی میز یه صندلی گذاشته بودن که روبروی مصاحبه کننده می بایست بنشینم. بعد از کمی سلام و علیک ، از سابقه تحصیلی و جاهایی که درس خونده بودم پرسید . بعد در مورد اینکه چرا شغل لکوموتیو رانی رو انتخاب کردم و محیط کاری که علاقه مند هستم و چندتا سوال دیگه. عموما از همه به یک صورت مصاحبه نشده بود و من از دوستانی که مصاحبه شده بودن پرسیدم عموام این سوالات رو پرسیده بودن:

1- چرا شغل لکوموتیو رانی رو انتخاب کردید؟

2- آیا تا حالا سرپرست قسمتی بودید؟

3- چطور محیط کاری رو دوست دارید؟

4- گر سرپرست تیمی باشید و در بین اعضا تیم درگیری لفظی پیش بیاد چه کار انجام میدید؟

5- فرض کنید عجله دارید و یه قرار خیلی مهم دارید ناگهان دختر بچه ای رو می بینید که کنار خیابون ایستاده و نیاز به کمک داره ، شما چکار می کنید؟

در کل مصاحبه روانشناسی بیشتر این جنبه رو داشت که اعتماد به نفس رو بسنجد و بهتون می گم که اگه یه روز به مصاحبه روانشناسی دعوت شدید با اعتماد به نفس وارد بشید و سعی کنید جز واقعیت چیزی نگید. نیاز نداره که سوالاتشون رو خیلی طولانی جواب بدید باید به گونه ای باشه که طرف به شما اعتماد کنه.


مرحله سوم (مصاحبه تخصصی):

بعد از انجام مصاحبه روانشناسی وارد اتاق مصاحبه تخصصی شدیدم . برای این مصاحبه از همه در مورد رشتشون سوال میشد و یه جورایی سعی بر این داشتند که فقط ببیند اطاعات اولیه شما در چه حد هست . البته بیشتر این مصاحبه به گپ دوستانه بین مصاحبه کننده ها و مصاحبه شونده ها گذشت.

بعد یه سوال انگلیسی خیلی ساده می پرسن و شما باید جواب بدید. عموما این سوالات در مورد علایق یا کار یا مشخصات و معرفی شما هستش. بازم تاکید می کنم واقعا مصاحبه آسونی هست باید به دانسته هاتون اعتماد کنید .


من ساعت 12 رسیدم به محل مصاحبه و بعد از تشکیل پرونده مصاحبه کننده ها گرسنشون شد و 1.5 ساعت رو استراحت اعلام کردن  و بعد از شروع تا آخرین نفری که مصاحبه شد تقریبا تا 6 عصر طول کشید. 


زمان اعلام نتایج مصاحبه رو گفتن که به زودی. در پست بعدی اعلام نتایج مصاحبه رو قرار می دم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.